ojojoj

Vad har hänt sen sist kanske ni undrar. Jag svarar "vad har I N T E hänt sen sist?!?"

Det jag vet är att jag inte sovit mycket, inte legat i soffan med ansiktisbehandling och gurkor för ögonen, inte badat fotbad och inte sett skymten av en hårinpackning. Mer har jag varit på fulsits & kravall med två sönderslagna bord och en trasig bänk, legat i sängen halva fredagen, varit på festerifest, sprungit nerför en brant backe med en skrinda utklädd till kossa i ett snöre bakom mig och med en Cmilla/Hanna, som såg ut som en liten kanonkula, i samt ramlat i en brant backe med en skrinda utklädd till kossa som körde in i mig...med en Cmilla/Hanna, som såg ut som en liten kanonkula, i. Livet är underbart. Ikväll ska jag i det lilla svarta fodralet och åka på finsits på kårallen. Ska bli kul... Imorn ska jag ligga i sängen precis HELA dagen. Eventuellt ska jag försöka fjäska till mig sällskap också.

Sov gott!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0