Flytta Linköping mer åt norr

Maja hade detta på förslag, det är inte helt dumt. Vad är det för liv med vinter utan snö?!? Men för att kompensera det hela så får faktiskt Luleå flytta lite mer söderut, orkar inte bo granne med Mr ren med familj bara för att träffa Majsan lite ibland.

Idag har jag än så länge snoozat en timme av mitt liv och legat kvar i sängen följande timme. Ska väl upp och äta lite nu, dejt på gymmet med crosstrackern (eller nåt), julia, pettersson och Cmilla snart. Träningsvärken sitter som en smäck idag med, ska ju ringa mamma sen och funderar på att klaga lite på hur hon skapte mig medan jag ändå har henne på tråden. Ska det aldrig sluta!?!

Städa i eftermiddag tro...får ont under fötterna av att gå utan strumpor här hemma. Lite som när man springer över grusinfartan till gården, barfota, på sommaren. Puhu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0