Elak center dark.

Idag har jag först pliggat mycket duktigt i skolan. Bortsett från en matrast, ca 22 toabesök och en annan kort men trevlig avstickare pluggade jag flitigt i fem timmar. Sen bar det av till sydligare breddgrader, eller i alla fall ner för backen som staden Lkpg ligger i, till Tannefors och ett besök hos Mariah och lite senare även Herman. Där bakades det scones och jag år väl för många som vanligt. Detta gör att maten idag bestått av; en tallrik fil, en macka, en bunke yoghurt med bär i skolan, scones och choklad. Som grädde på det har jag, såklart, en aning ont i magen och funderade på om jag skulle ta en nårdbrödsmacka med keso och makrill eller mer choklad - det blev mer choklad. Jag som verkligen bestämt mig för att träna bort rumpan tills jag ska i min nya bikini (som förresten borde dyka in i min brevlåda anytime nu). Jaja, får väl ta några extramil på trackermaskinen i veckan, puh. Ska ringa pappan nu också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0