50%

Mer vågade jag inte hoppas på, och mer fick jag inte. Men halva är alltid halva. Med andra ord; överdelen satt som ett smäck, typ. Underdelen satt mest. Men efter ca 10 minuters vridande och vändande framför spegeln och en bikinilinjevaxning av den där plasten som sitter mellan grenen på nya plagg åkte lapparna av baduniformen och nu bryder den min byrålåda. En blus hade jag tydligen fått med också, riktigt bra. Så nu kryper det ännu mer i kroppen efter värme och garderoben fylls sakta av sommarkläderna som smyger fram från sina gömmor. Blev så lyrisk så jag sprang omkring i sommarskorna en kvart också!

Ett halsband med en sån där man kan sätta in små kort i fick jag också med (har verkligen försökt komma på vad det heter utan närheten av resultat. Berlock, medaljong, fickur?!?). Så nu ska nåt kort hamna där, tänkte först mor och far, men vem försöker jag lura?! Kommer ju sluta med två bilder på mig, eller nä...mer som ramen i fönstret forfarande är, TOM.

Dammsuga!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0