Upphakad

Lite fast i det här med vädret måste jag säga. Skulle nästan kunna kalla det mitt största pronlem för tillfället - tror jag. Idag är det + 2,5 och det är den åttonde december. En ekvation som inte alls går ihop. 

En annan som inte går ihop är min förmåga att gå upp på morgonen samtidigt som klockan ringer. Första gången ringde den sju, andra gången var det kvart i nio, sen slog jag till med halv tio. Tio över tio tog jag mig ur sängen. Det är väl tur då antar jag att jag är så upptagen i mitt liv att jag nu (klockan elva, när jag hittils lyckats sätta på mig mjukisbyxor och dragit igång datorn)har två timmar på mig att läsa ett femsidigt rättsfall och gå till skolan. Känns som något till och med jag skulle kunna klara.

Kommentarer
Postat av: Maja

-15 grader och snöfall i Luleå. Dags att hälsa på?

2008-12-08 @ 14:28:22
URL: http://majasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0