University of western Cape

Japp, det är där jag kommer befinna mig våren 2010, antagligen i alla fall, om inget oväntat händer. Det är galet, jag vet.

Fick svar på min ansökan om utlandsstudier igår. Och när jag väl hade fattat vad det stod (och det tog ett tag, jag var lite virrig efter ett antal låtar Gutar Hero) så skakade knäna mina och jag visste inte om jag skulle gråta och skratta. Men nu efter att ha berättat för en exalterad mor och en stolt far så känns det riktigt roligt. Jag har alltså blivit nominerad till att åka till Sydafrika ett halvår. Har väl inte bestämt mig till 100% än, men det känns dock inte som jag kan tacka nej. Det är ju lite av en once in a lifetime-möjlighet (för att verka allmänbildad och slänga sig med engelska bara sådär). Så ojojoj. Nu ska lilla Johanna verkligen ut i stora världen.

Typ hit ska jag alltså...tydligen!


Kommentarer
Postat av: Skägg antar jag

Du vet vad jag har sagt, tre dagar i Kapstaden är lagom :) Kan bli lite tight men det fixar du!

2008-12-20 @ 23:20:58
Postat av: Julia

ville bara lämna en liten kommentar så du vet vilka som läser din blogg :)

2008-12-20 @ 23:32:44
URL: http://juliaalindblad.blogg.se/
Postat av: Mary

Men hallå, vet inte hur många ggr jag ska säga grattis! GRATTIS; GRATTIS; GRATTIS! Åhhhh, va roligt! Du får inte bara tacka nej till det här! Nu blev jag oxå lite stolt över dig måste jag säga! :)

2008-12-21 @ 11:40:28
Postat av: Beckson

Men shhhhhhhajt!!!! GRATTIS! Jag sa ju det! Fan, nar ska ngn lara sig att jag ALLTID har ratt?????? Gud va roligt, tackar du nej maste jag antagligen saga upp min bekantskap med dig! Haha. Och shhhhhhhhajt igen! JAG ska till Kapstaden, du trodde val inte att jag inte tankte komma och halsa pa eller!? Dar du ar ar jag, lite iaf. Om de inte ar linkoping tydligen.. Haha Puss

2008-12-21 @ 16:56:55
Postat av: Jonna

Congrats



Säger som Beckson, vi kommer och hälsar på=)

2008-12-22 @ 10:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0