Nyårsafton, igen

Konstigt det här. Att man har ett helt år på sig att planera varje nyår och så lyckas man aldrig ändå. Fast jag ser fram emot ett bra 2009 trots att jag inte har några planer för kvällen. Ska nog bara åka runt och hälsa på lite här och var tror jag. Ryktet snackade nåt om ett James Bond-maraton på tv, så det och raggsockor känns mycket lockande om jag får säga mitt. Vi får helt enkelt se.

Ska väl komma med en sammanfattning av det gånga året också. Men jag ska fila på det ett tag till. Ett mycket uppochner år har det varit i alla fall. Nån form av grekiskt tragedi eller nåt.

Men en positiv grej är i alla fall att mammas hemtelefon fungerar igen efter ett halvår i ofunktion. Man behövde bara sätta i sladden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0