No see

Jag skulle kunna skylla på att blogg.se inte fungerat, men jag ljuger inte. Typ. Har bara varit lat dessvärre, eller har inte haft nåt att skriva. Det har jag inte nu heller mer än att efter en lysande inledning på fotbollsserien har vi nu förlorat de tre senaste. OCH jag kommer ha både på och i benen imorgon. Så för tillfället är jag en aningen grinig förlorare som snart ska titta hockeyresultatet. Drar täcket över huvudet och återkommer efter jul om det också gick åt skogen.

puss och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hmm, du borde inte ta så långa bloggpauser utan att förvarna. Man blir ju orolig! =/

2008-12-04 @ 08:58:36
URL: http://kinakulla.blogg.se/
Postat av: tess

har du inte fått någon snö?:( jag hoppas då verkligen på snö i leksand över jul annars kommer jag att börja gråta när jag kommer hem!:)

2008-12-04 @ 11:33:39
URL: http://trescz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0