Lista, 16 dagars sysselsättning

Hockeyresultatet sket sig, men jag lever ändå. Dock har jag inte gjort något vettigt alls idag so far, och klockan har redan hunnit bli tio över tolv. Dessvärre börjar listan över vad som ska göras innan jul bli oroväckande lång, så det kanske är dags att ta tag i sig. Jag måste i alla fall:

- Tvätta den uråldriga vinterjackan (kom hem snart beckson)
- Tvätta i övrigt också förresten
- Komma på julklappar till
          ~ Mamma, Viktor, Petrus, Amanda, Anton, Farmor, Skägg och Stusse (om han får nån - tveksamt)
- Köpa julklappar till
          ~ Se ovan
- Skriva två PM
- Läsa ut två böcker
- Vinna på en trisslott
- Måla sektionsrum

Och äta, diska, klä på mig, duscha och allt det andra som mamma lärt mig att man bör göra om dagarna.
Avprickning på ingående, men först ska jag sysselsätta mig med att äta cholkadkaka som jag kom på ligger i min väska!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0