Kamerasnille

Slog upp två trötta små ögoon imorse och vände mig om i sängen. Det första jag möttes av var en knallblå himmel så jag flög upp på två sekunder, sprang ut i vardagsrummet (vrålande av glädje), slängde på mig långfjalingarna, täckbyxor och raggsockor och har nu varit ute och kört pulka i två timmar. Eller kanske inte, men jag blev bra glad i alla fall. Så jag tog på mig mina nytvättade och obarmhärtigt tighta jeans och begav mig ner på noret för att frösöka ta lite fina vinterbilder. Men med facit i hand vet vi att jag är en hopplös fotograf som har absolut noll koll på hur man ska ställa in kameran för att få bra effekter och liknande. Så nästa gång ska jag hålla mig till pulkaåkning tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0