Jobbfest!

Jag klarade mig ifrån singstaret. Det var med nöd och näppe dock, eftersom hon som skulle sjunga från vår avdelning (tyckte vi i alla fall) inte kunde komma. Men nu har jag i alla fall avklarat min första jobbfest och det var riktigt trevligt. Lärorikt till och med. Jag hamnade bredvid en dansk och tänkte "hur i hela världen ska detta gå" och beredde mig för en kväll med gissande när man skulle nicka och när man skulle skaka på huvudet. Lite likt min halvdöva farmor. Men efter några missar hittade vi en gyllene medelväg och jag lyckades tillslut lära mig det danska räknesystemet. Helt logiskt - eller inte..

Till Mariah: Om jag fattade det hela rätt så satt jag alltså mitt emot Julia (eller det vet jag att jag gjorde) och med fyra av dina tidigare arbetskamrater våra sidor. bland annat han som hade din arbetsintervju, hehe! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0