Ett år går lite alldeles för fort

Igår kraschade datorn igen. Den här gången lagade den dock inte sig själv utan fick lite hjälp av skägg. Han tog ur batteriet , sen funkade den. Tada. Ska ringa föräldrarna i eftermiddag och med min mjukaste röst önska mig i alla fall en halv dator i julklapp. Behövligt.

Jobbade i alla fall för första gången igår. Och jobba gjorde jag verkligen inte. Jag satt och lyssnade på hur inkassoverksamhet fungerade. Så nu vet jag allt. Efter det lyssnade jag på hur dataprogrammet/systemet fungerade. Det vet jag inte allt om för då började jag bli lite trött. Får väl ta igen det idag.

Och till sist, ikväll är det julsittning. Ska blir riktigt mysigt. Såhär såg det ut förra året, när man själv var annordnare och inte lyckades sitta still tillsäckligt länga för att få i mig nånting av den delikata julbuffén.



Och yep, vi hade tom lika armband. Nördigt...jag vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0