En dålig människa

       


Nä, jag mår lite dåligt av mitt senaste inlägg. Känner att jag kanske uppfattas som avundsjuk. Angående själva galavisningen så kanske jag är det förresten men i övrigt så är jag nog inte det alls. Så jag tänker lämna området som jag oönskat gav mig in på och berätta två roliga saker istället.
1. Vi vann fotbollsfinalen. Tror datorn strejkade när jag skulle berätta det så jag glömde bort det. Eller så har jag redan berättat det och då kan ni ju hoppa över dessa rader. Det krävdes dock en del och just nu pryds vaden av ett ståtligt sår omgivet av ett ännu ståtligare blåmärke - vackert. När jag laddat kameran kanske ni får se (läs: tyck synd om mig)
2. Ikväll ska jag på julfest med jobbet. I ärlighetens namn är det min första jobbjulfest någonsin, så det ska bli spännande. Mitt mål är att gå hem i hyfsad tid och samt att hålla mig så långt borta från det utlovande singstaret som möjligt. Detta i ett seriöst försök att inte göra en Bridget Jones och yla Celine Dion in på småtimmarna med en nästäppa som gud glämde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0