Dagen efter

Helt spontant och oväntad blev det en utgång igår - också. Vad var det vi sa, ÄLSKA STUDENTLIVET! En mycket spontan och trevlig kväll, inte så mycket till föreläsning imorse dock. Nu sitter jag i fåtöljen och äter nygräddat bröd med skinka och gurka och dricker o'boy ur ett sugrör. Jag har ju mått sämre skulle man kunna säga. Snart ska jag väl ta mig ner till stan och besöka glasbanken och sen ska det bli fart på tillställningarna med kö från trehugget. Party party!

Och sen var det fotbollen. Av någon anledning har jag ont i ljumsken och axlarna. Eller ljumsken vet jag, det var ett tag sen jag sköt 15 inlägg på 10 minuter. Axlarna är nog bara otränade. Tradad blev jag också. Kanske inga fantasisummor men väl ett leende och ett papper med mina personuppgifter på. Man kan tydligen få nån "studentgrej" som gör att jag  kan spela både hemma och här. Så nu är jag Zeros-spelare snart =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0