Ikväll: mamma mia - igen

Haha, efter att ha halvpausat från bloggen (läs: inte kunnat hålla mig borta) ska jag helt enkelt börja med att inte-alls-pausa, eller börja kanske det heter på svenska, - på lördag, eventuellt söndag!

Då ska här nystartas, sluta ältas och kanske även förklaras. Bör också förbättras kanske. (och snyggas upp).

Så för att ta avsked av den trista och aningen nedstämda Johanna bläddrade jag igenom telefonens album och hittade en hel del skitdåliga bilder (kvalitétsmässigt) som jag tror sammanfattar det mesta av vad den här sommaren (hemma) har handlat om. Så jag tänkte att, vi kör på det.


  

Katt på väg hem från Linköping (världens sämsta dag) - Solnedgång på stenarna vid Barkdal

     

Mamma & Petrus - Min egengjorda smörgåstårta - Jag steker (på stenarna igen)

  

Jag drömmer min bort i vackerheten - Skulle vi inte alla velat se Mariah på en sån här genom Noret?

     

En skapligt skön kväll ute med båten - Viktor ska i - Dålig fotograf, det var ett graciöst hopp!

  

Sinnesstämning - Mina nyinköpta absoluta favoritbyxor! (samt dålig kvalitét som sagt)

Bara en sak kvar. Som toppen på isberget, grädden på glassen (när det gäller marängswiss), creme de la creme eller gräddan på moset (som nog var det jag egentligen letade efter).
Låten som är den starkaste låten någonsin i min kropp. Den som jag gråtit till i sådär fyra och ett halvt år nu.
Igår, som ett spel från ödet (jag lovar), spelades den helt plötsligt på radion...




BlaBlaBla från min sida. Tillslut, ikväll ska jag se Mamma Mia, igen.
Hörs i helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0