SVARTAN baby!!!

klockan 18.58 sitter jag nu hos Hanna och har precis vaknat efter första peaken för dagen. Eller kanske, om jag tänker efter, andra toppen för dagen. Det är Svartan idag och festen började klockan halv nio inorse med skumpa och grejer. Nu har jag som sagt vaknat och laddar med kaffe och grejer för kvällen. Jag som inte ens dricker fakke. Kaffe menar jag. Såååå, party party för nu ska jag gå och skriva skit på overaller och dricka fulvin till jag storknar. Sen ska jag dansa natten lång och kanske binda fast nån i sig själv med buntband, som förra året. Fast det var det inte jag som gjorde, men varför missa en kul tradition. Vakter har ju ingen ogillat förut.... eller?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0