Sötnosar där

Okej, min hjärna (helt ostimulerad efter några dagarn icke-pluggande) kanske var lite väl kreativ ett tag (alltså förra inlägget), så jag får väl förklara mig så ni alla förstår. Ni kan lugnt stryka allt utom de första två raderna där. Sen, om ni inte följt länkarna kan ni göra det också. Har ni gjort detta och fortfarande inte hänger med klandrar jag er inte ett dugg. Som sagt, jag vet inte alltid själv vad som försiggår innanför pannbenet på Lundinskan.

Men: fick en kommentar från "anonym" om att det var lika billigt med sista minuten som en kinaresa. Jag frågade mig då varför den var från anonym, när det bara måste vara Beckson som skrev den. Någon djupare tanke med inlägget fanns alltså inte, utan var till för att hon skulle erkänna pretty much. Jag erkänner, jag hade mest tråkigt. Efter vidare efterforskningar verkar det dock inte vara så självklart att det är hon - längre.

Men2: Jag har alltså inte vridit mig i plågor, kallsvettats och skakat i förundran över vem det är som är "anonym". Grannen har heller inte ringt 112 (idag iaf, annars är det ambulanser här lite titt som tätt tycker jag). 112 har således heller inte nockat den galne grannen med en stöt genom luren - varför grannen inte heller ligger på min soffa nu. Vad som däremot är mer oklart är huruvida jag faktiskt funderade på att dansa och sjunga som Brittan. Där får ni använda er fantasi =)

Nu ska jag sluta innan jag kommer på nåt mer "kul" att skriva om. Hoppas vi är på samma normala nivå nu igen!!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ha ha ha! Jaså, de var inte svårare än så. Jag hade inte följt länkarna och hade därför heller ingen koll.... Ledsen att göra dig besviken men det var inte Beckham som skrivit de, det var jag! Varför mitt namn inte stod vet jag inte. Slarv antagligen. Så. Mysteriet löst efter en stor portion skrattattack!

2008-08-28 @ 06:16:19
URL: http://kinakulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0