Recept

Tänk dig att du ska göra en smoothie i en mixer. Först släger du i äpplen (för jag gillar inte banan som bas), sen blir det lite hallon och ananas och på slutet lite juice av nåt slag. Sen trycker du på knappen och allt blir en enda röra.

Tänk sedan att mixern är min kropp (eller kanske bara hjärtat) där jag slängt in lite glädje, rädsla, ilska, minnen, ensamhet, vänskap och en stor dos kärlek. Ni vet allt sånt som en människa behöver för att leva - så allt är normalt än så länge. Men sen är det någon som har kommit och tryckt på knappen och allt det där har blivit blandat och hackat och mosat och oskiljaktigt. Och allt jag vill är att få plocka fram de där känslorna av glädje, vänskap och en stor dos kärlek - och leva lycklig ever after, eller nåt. Men ni kan själva försöka hitta ananasen efter tre minuters smoothiemixande. Det går inte.

Kommentarer
Postat av: Fia

jag har ett mission när jag kommer tebax - att sila och filtrera johanna lundin :) tänker på dig vännen!

2008-08-01 @ 11:07:16
URL: http://bara-jag.blogspot.com
Postat av: Fia

verkligen! ska bli riktigt kul (att vara gul) förlåt, har så långtråkigt på jobbert att världens sämsta skämt låter roliga i mina örorn! när kommer du ner till linkan igen? dags för en tjejdate snart!!!

2008-08-01 @ 15:59:22
URL: http://bara-jag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0