Kläder!!!

Haft spelkväll här hemma med Mariah, Herman, Sara och Rebecca. Mycket trevligt. Jag tackar Beckson ödmjukt för att hon fattade att "lingon" hör ihop med blåbär - och inte köttbullar som sydborna i Lkpg trodde. All heder åt henne. Spelade Alias förresten om det inte framgick.

Nu är jag själv igen och ligger i soffan med datorn framför mig, vänner på tv:n och ett frågesportsspel om sport som jag ska roa mig med. Allt för att inte tänka för mycket. Har gått bra idag i alla fall. Har shoppat kläder - massa kläder. Ett par jeans, ett par chinos, tre linnen, en skjorta och ett par trosor för 1500 kr, jag gillar det. Nu i alla fall, kanske inte när räkningen kommer. Men nu ska jag spela frågesport med mig själv tills jag inte orkar ha ögonen öppna, då somnar man lätt...

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0