Bokfrossa

Sitter i soffan och har bytt ut Vänner mot Sax and the city för tillfället (har plöjt sådär 16 avsnitt vänner eller nåt idag så det var kanske dags att byta).  Var och hämtade Becksom i Tällberg förut och fick låna lite böcker så nu sitter jag även med Gud som haver barnen kär, har du någon ull av Mark Levengood och Unni Lindell - den där boken med ungars söta förklaringar på saker. Eller vad sägs om:

Min farbror har blivit pappa. Jag förstår inte riktigt varför,
för han tycker inte särskilt mycket om barn. Inte om mig i alla fall.

Charmigt!

Sen har jag lånat Vattenmelonen också (Marian Keyes) som ska plöjas som nattlektyr, efter ett avsnitt tjejsnack till. Förresten har jag bara lyckats äta upp halva chípspåsen - bra Johanna!

Kommentarer
Postat av: Lina

Bra bok du valt, gillar du andra böcker av henne så kommer du gilla den här med :)

2008-08-05 @ 19:49:16
URL: http://linameek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0