uppdatering

Hemma igen efter en kväll på skytte-c, en natt i T1 och en innebandy som gud glömde. Jisses så trött jag var. Men jag var med i det vinnande laget alla matcher. Vinnarskallen i mig måste ju bara tala om det, även om det högst troligt inte var min förtjänst. Nu mår jag hyggligt. Mådde mindre hyggligt tidigare. Mora Träsk-tillställningen i torsdags lämnade mig i mindre tilltalande tillstånd igår, vilket jag sköt upp till idag genom att smygfesta lite igår med... Jaja, köttbullar, potatis och brunsås, raggmunk eller nåt annat påhittigt?! Hjälp mig, måste tydligen äta mat på dagarna har jag hört, som ensamboende måste man göra den själv också...BLÄ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0