slö och uttråkad

Jag är ledsen Jonna, men det här seglivet är inte enbart possitivt utan leder lätt till en viss (läs: hög) grad uttråkning. Därför blev jag lycklig när ett mail damp ner i inkorgen; "Vi har satt in 6$ på ditt pokerkonto" stod det. Najs, jag som halvt förträngt alla de där spelkontona överallt på internet. Men nu känner jag att min rygg inte alls pallar att sitta framför datorn och hugga i en 1-dollars-turnering, omvandlade jag mina pengar till 37 kr på spelkontot ist. Så nu har jag satsat en hel 20-lapp på Chelsea (som jag för övrigt hatar) ikväll. Spännande va?!? Jag känner beroendet spruta i venerna. Förresten, är det nån som vet vad som är en ven och vad som är blodkärl. Är det samma sak?

Kommentarer
Postat av: Brorsan :)

Ojojoj. Chelsea, det var osmart! Själv satte jag på fenerbache och van 150 spänn på det. Du får nog fråga mig först innan du tippar!! ;)

2008-04-03 @ 14:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0