sen sist

Det har hänt en hel del sen sist. Igår skulle jag plugga, men det slutade med att jag var med och tävlade i ELINpiaden istället. En tävling som ekonomerna annordnar som går ut på att tävla i lite olika grenar, en jätteuppblåsbar labyrint tex. Sjukt kul. Jag och Cmilla blev värvade på plats av två civilekonomer till laget, civilekonomerna. Vi mådde inte jättebra över det så vi kände att vi fick lov att tävla i en affärsjurist-tröja och en Jur6-tröja, för att väga upp. På kvällen var det finsittning, som var jättefin och skapligt stel. Kvällens höjdpunkt var såklart Björn Gustavsson som faktiskt lyckades imponera. Förväntningarna var ju skyhöga men han höll måttet klockrent (om man kan säga så). Sen bar det av hem till mig där det plötsligt dök upp 20 st Y-are. Vad gör man då?!? Jo man försöker få in delar av festen till Cmilla för att jämna ut det hela lite, men det gick inte alls. Så ALLA (typ 40 pers) var inne hos mig. Det var trångt och jag kunde kanske inte riktigt slappna av, men det var ingen fara. Kvällen slutade med massa dans på dansgolvet och en lite full skäggfarbror som kröp ner i sängen. Men han är så mysig så.

Idag då? Jo, Sara flyttar hit. Efter att ha levt samboförhållande i två veckor med makarna Hanses/Herman ska hon nu pröva lyckan med mig istället. Det ska bli jättemysigt, bara hon inte förväntar sig ett välfyllt kylskåp för då kommer nog fogarna på vårt förhållande börja knaka direkt, hehe. Men först måste jag plugga så jag sitter i köket nu medan han ligger och sover så sött. Bra det, då kan jag inte fastna framför tv:n.

Oj, vad långt det blev, men det blir väl så när man inte bloggat på en hel dag...en hel dag!!

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Hej! :)
Vilken är din favoritpizza?

Ha en trevlig söndag! :]

2008-04-27 @ 11:39:11
URL: http://PatriciaKlinteberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0