produktivitet

Idag har jag varit världens bästa flickvän och väldigt produktiv. I sammanhanget bör det noteras att klockan "endast" är 15.50. Inatt vid kvart över fyra ramlade den skäggige in här och övade på konsten att finna den hårfina gränsen mellan att sova och vara medvetslös. Så när jag vaknade imorse så sov han. Duktig som jag är tog jag fram Svensk aktiebolagsrätt och läste (produktivt 1). När han tillslut vaknade erbjöd jag frukost, vilket slutande med att jag fixade scones (världens bästa flickvän 1). Efter det dog pojkvännen i sängen och jag låter honom sova (världens bästa flickvän 2) medan jag läser ännu mer (produktiv 2). Nu ska jag fixa lite inför morgondagen (produktiv 3) och läsa lite till! Ska jag kanske sätta ihop resultatet av herrmiddagen också (ev. produktiv 4) i ett excel-dokument, men det kan vara att ta i lite för mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0