På bra humör i alla fall

Tisdagen var en underbar dag, men jag tror det var ännu bättre igår. Höll till ute på gräsmattan från halvett någon gång och njöt av solen (lagboken låg i en påse bredvid mig i alla fall). Sen kom tjejerna förbi och vi började ladda för badhuset på kvällen. Vid halvfem bar det av mot trädgårdsföreningen och en jättepicknick med tio festerier eller nåt. Asmysigt. Fotbollsmatch blev det också; TekFak mot FilFak. Björn (TekFaks lagkapten) sa att vi varken körde med hands eller hörna så jag passade på att göra det avgörande målet med ett skolboksaktigt volleybollslag, så vi vann - enligt oss. Sen var det rajraj på badhuset till småtimmarna då det blev hemfärd. Hur bra som helst. Idag är det segt men solen skiner fortfarande så jag är på strålande humör. Ska ner på stan om några timmar och fika med gänget och sen blir det Taco-kväll med AJF en sväng lite senare.

Förresten blev jag med i styrelsen nästa år, ekonomiansvarig, fint va. Sen har jag määngder med skrapsår på benen, ont.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0