nya linser

En mycket trevlig och välbehövlig kväll har nåt sitt slut. Julia och Cmilla (och jag) har suttit här och snackat skit in på småtimmarna - och eventuellt knaprat lite kladdkaka också. I början av kvällen serverades glass till, i slutet var det glassås. Jag skulle skryta med mina eminenta landskapskunskaper också, men misslyckades kapitalt. Riktar härmed en stor ursäkt till alla Medelpad-bor.

Nu ska jag gå och sova tänkte jag, eventuellt snega lite på Pulp fiction som jag tror går på TV. Jag har hört att den ska vara bra (haha) men trogen som jag är till min icke-film-personlighet har jag inte sett den, är det så dåligt?!? Upptäckte förresten nyss en oönskad egenskap med nya (frächa och således bra för ögonen) linser. De är så mjuka så man inte får tag på dem och därför inte ut dem. Det ser så lagom trevligt ut att stå och gräva i ögonen 45 minuter på kvällen, så ni vet. Tur att jag har sånt där knöckligt glas i fönstret på toaletten, så ingen behövde se eländet =)

Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0