Mora Träsk

En märklig scen utspelade sig igår på golvet i Kårallens matsal (Kårallen=stort hus på campus där stoora tillställningar annordnas). Det var fest och bandet för kvällen var Mora Träsk. Jisses, det satt typ 300 studenter på golvet och viftade med händer och fötter i takt med "fader Abraham" och "Huvud, axlar, knä..." (fast då stod vi iof). Det var det sjukaste och roligaste jag gjort. Jag har lovat mig själv att minnas de 40 minutrarna i hela mitt liv och se tillbaks på dem när jag är 40 år gammal och deppig. Så det var då tur att jag inte pimplade i mig för mycket då, för jag kommer ju ihåg allt nu iaf - trots en aning huvudvärk och en mage som inte alls skulle stödja en elitsatsning i hopprep.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0