misshandel igen

I måndags var det festerifest igen, vilket ni vet betyder; en misshandlad Johanna. Om nån vill att jag ska rabbla upp alla mina åkommor, var vänlig fråga. Vet inte om utrymmet här räcker, haha. Kul var det i alla fall, fick våfflor...mumma.

Annars då, jo...återigen har jag slagit fast att jag har för mycket underkläder för mitt eget bästa (betyder absolut inte att de är snygga, snarare en stor procent 4:e sortering), vilket betyder att jag inte tvättar tillräckligt ofta, vilket i sig betyder att det är för mycket tvätt när jag väl tvättar, vilket gör mig trött, vilket gör att jag inte orkar palla mig ner direkt när tvätt-tiden börjar...så nu är det bråttom. Jag måste verkligen tvätta lakan idag också. Pust. Men när jag väl var nere nyss såg jag till min stora glädje att huset fått en torktumlare =) Den har säkert varit där sen i jul eller nåt, så nu vet ni hur ofta jag är dit. Men då slipper jag hänga strumpor. Weiii! Maskinen är klar om 45 minuter. Frågan är om jag ska vila i soffan (för att samla krafter till nästa vända) eller inte. Klart som *** att jag ska vila... Bort med Rachel Ray och fram med Rachel Green vettja, Vänner is in tha house.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Slappt ni studenter har det. Jädras.

2008-04-02 @ 12:17:57
URL: http://jonnaahs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0