jobb jobb jobb

Pappa ringde i söndags och var snäll nog att påminna mig om hans födelsedag, alltså i söndags. Till mitt försvar så visste jag att han fyllde den 20:e, jag hade bara ingen aning alls om att det var den 20:e. Hur som helst undrade han om jag kommer hem eller inte i sommar, så nu ska jag bli seriös och på alvar försöka hitta ett jobb här. Så idag ska jag ringa Hemköp1 och gå till Hemköp2&3, sen ska jag titta lite på nätet, men känslan är den att det lär gå åt pipsvängen och att jag får åka hem till hotellet. Men jag ger väl inte upp förrän den feta flickan galer. Jag hatar att söka jobb, men ska ta tjuren vid hornen, efter en tallrik gröt.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en bra dag:)

2008-04-22 @ 09:48:33
URL: http://wiiiberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0