jag är bäst

Det gick bra, det gjorde det. JAg kanske får jobb här i sommar ändå. Hemköp, igen, kanske inte drömmen men ärligt talat så har jag ju alltid trivts bra där så det blir nog bra. Skulle få svar i slutet av veckan, men han sa (och jag citerar) "om allt är som det ska så får du jobb". Aaaah, fy 17 vad bra jag är. Kan jag få lite ledigt kan jag komma hem och hjälpa pappsen en sväng med. Nu ska jag ut i solen och dra till campus för lite seriöst tentaplugg.

Är det någon mer som är glad idag?!?

Update: Jag bara slänger ur mig inlägg ju, säg till om ni inte hänger med=) Har tydligen inte så mycket kul för mig...

Kommentarer
Postat av: Camilla

vädret har gjort mig glad idag. :D hihi

2008-04-22 @ 20:40:23
URL: http://artondejuni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0