hysterisk succe

Jag var så inne i blogg.se och hockeyn så nu sitter jag här och äter svarta korvar och överkokt pasta, med körsbärstomater."Mums". Det går åt skogen med hockeyn också, vad sysslar de med?!?

Efter den enorma efterfrågan på en outfit, igen, så såg jag till att posa lite framför mobilen igen. Skall ta mig utanför lådan och göra en ny kategori för detta ämne. Allt för att fortsätta att då och då berika modebloggbranshen. Det kan bli succe detta, eller inte...



image55
Byxor: Gudamenådade från reastället (läs: de som ingen ville ha) på pappas gym
Glasögon: Smutsigare än, jadu... (ni ser mina fingeravtryck lika klart som på rikskrim)
Trosor: Vita i modell mormor från Lindex. Stora så det räcker till två Johanna. Bildar en snygg, mycket moderiktig, tygklump vid byxlinningen
Strumpor: Kofärgade med röda inslag och tjurar på skaftet från Hemköp. De tillkom efter allt fotosessionande.
Frisyr...

Nu blev det mål i hockeyn, så det ser lite bättre ut och jag ska snart bege mig mot T1 och krama skäggfarbrorn lite. Ses imorn..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0