Grattis

Idag fyller den skäggige år. 23 pinnar han med, och inte i närheten lika bitter/psykotisk som jag var för knappa månaden sen. Good for him. För att bidra lite till kalaset ikväll (för när man fyller år blir det kalas, inte fest som han envisas med) har jag nu varit på Maxi i tornby och hämtat ut en princesstårtelängd som jag fick kupong till som inflyttningspresent (augusti 2006) till mitt första lkpg-hem. Tänkte bjuda på den när jag fyllde 22 kommer jag ihåg, blev inte så. Frågan som mina lår nu ställer sig är; hur en sidvind som på ditvägen ger en aning motvind även kan ge samma motvind på vägen hem?!? Jonna, börja jobba på smhi och förklara/ändra vädret här, TACK.

Skulle lagt upp en fin bild (i stil med den på Beckson) på födelsedagsbarnet, men jag vet inte om jag vågar och han vill. Jag har ju inte varit i Ö-vik och träffat svärföräldrarna än... Så jag tog bort ögonen, ni vet som man brukar göra.


282443-50


Jättegrattis på födelsedagen Fredda. Du är bäst vet du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0