förlåt

Nyss hemkommen efter att kunnat ha varit världens sämsta gäst på en fest. Jag och Erik (en kompis hemifrån som mer bör klassas som bekant, om jag hade använt det ordet) har suttit och diskuterat nollning, ekonomi och juridik hela kvällen. Ett ämne som jag är rädd att icke-studenter inte uppskattar på samma sätt som vi, speciellt eftersom vi inte ens tittat på de andra gästerna under vår helt egna debatt. Såhär i efterhand har jag såklart kommit på massa gudabenådade saker jag borde sagt, men jag är väl inte spiknykter heller - så de nya sakerna är säkert inte speciellt bra de heller och spelar ingen som helst roll..  Men jag tyckte iaf det var intressant =)

Nu ska jag sova gott och ladda för pizza med gänget imorn igen, eller iaf hänga lite. Har ätit falaffel.talrik på Hakepi och det smakar skumt i munnen. Jag vill faktiskt inte att sängen ska vara tom när jag kryper ner, buhu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0