damdam, da damdam, da damdam, da damdam

Baby I've been wanting since I remeber
I really want to get it on with you, I can not wait
I really want to have you here
That's not the way
I've been climbing up and down the halls
this past few weeks
I really want to have you here, Immediately
I really want to call you now
That's not the way

Bästa låttexten just nu...
(Don't be a stranger - Perfect problem)

Chelsea leder, går mot vinst på vackra 27 kronor, haha, många bäckar små...

TV4vadret.se skvallrar om sol över slätten imorn, så jag ska försöka få nån att göra nåt skojsigt ute med mig!! Men först ska jag fortsätta titta TopModel och fundera på om jag ska skicka nån härifrån till staterna för att lönnmörda Bianca? Ska byta batteri på internetbank-dosan först och sen ska jag undersöka om ekonomin har råd med ett sådant upptåg. Hoppas ni har en finfin kväll!

Ps: rubriken är bokstavsform på introt  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0