dag i matens tecken

Idag har varit min sista dag som oseriös och slö student, imorn börjar alvaret. Vad bättre då än att njuta maximalt av livet?! Så jag bjöd hem den skäggige på picknik på gräsmattan på innergården vid lunchtid. Chiabata med salami och brie stod på menyn, dricka bestod av kranvatten i en gammal (!!!) Brämhultsflaska. Efter det bar det av ner till stan för fika på Geroge's med den skäggiges kompisar, mycket trevligt! En chailatte på det. Nu är jag i T1 och har klämt i mig en hel rollo-kola och väntar på kvällens bravader som är sthlm rullar. En grej jag skrivit om förut tror jag där man åker runt till folk och äter trerätters middag. Blir kanon det. Hoppas det blir gott. Nu ska jag ge honom lite uppmärksamhet och umgås lite. Som läget är nu sitter vi vid varsin dator...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0