Blä

Söndagskänslan infann sig inte förrän efter nio idag, det är framsteg. Har haft fullt upp idag, träffade näsfolket nere på stan först och hängde med ner till stångån med filt och mys en sväng. När de skulle packa sig norrut åkte jag hem och städade. Belöningen för en sjukt intensiv och grundlig städning var glass på Bosses med Cmilla. Och slutet på den bra söndagen slutade med Cmilla och Julia på Maxi. Sen kom jag hem och blev söndagsbitter som vanligt. Vet inte vad det är, men jag blir alltid nerstämd och irriterad på min egen kropp och själ typ. Nu ska jag sova och vakna imorgon som en glad människa igen. Imorgon ska jag berätta om damsugarpåsar, om det är nån som undrar... Sov sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0