allsvenskan 08/09

Det är den bistra sanningen, som alla vännerna noterat på msn igår. Alla hade någon eftertext à la "bajshockey", "the end" och "bye bye". Känns riktigt trist, riktigt riktigt illa. Nu hoppas jag att Brynäs och Rögle går upp. Mardrömmen är Mora och Malmö, då lägger jag ner hockey ett år.

Igår var det även Champions league, najs. Den här gången frågade jag bror vad jag skulle tippa på, gjorde som han så, och så sket det sig tre minuter från slutet. Jag avskyr Chelsea! Sen såg jag reprisen av Liverpool-Arsenal, utan att veta hur det slutade. När det återstod 8 minuter av ordinarie matchtid och det stod 2-1 (Liverpool vidare) blev det för nervöst, så jag kollade slutresultatet på text-tv. Dumt av mig för de var de sista minuterna som var de mest spännande. Så jag slog tillbaka till matchen och ångrade mig. Men rätt lag vann och jag är en mindra halv människa iaf.

Nu ska jag snart på intervju, håll tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0