vad händer utan vänner?!?

nu är det lördag. och jag känner mig lite ledig...underbart!!

Ligger i sängen och tittar på tv, kollar internet OCH pratar med beckson som precis ringde från Kina. Gud vad kul å höra din röst gumman! Känns så bra att allt är bra!

I torsdags var det kravall igen. Vi hade olika mål med kvällen...låt oss säga att det gick åt den berömda pipsvängen. 3 av 3 misslyckades....inte ok. Cmilla gjorde dock det roligaste någonsin genom att vakna med massa pengar och sedan via internetbanken se att hon tagit ut dem i två omgångar...kl 03.01 och 03.10... Om man bara hade kunnat vara en liten mygga i hennes hjärna för å se vad hon tänkte...


     
   

Annars ser det ut såhär på kravaller

Gårdagen var en underbar dag. vaknade, var alldeles för seg, åkte ner på stan i alldeles för stora byxor, gyckeltränade (inte speciellt effektivt), åkte till BK och åt, åkte hem och låg i soffan och tittade på väner i fem timmar. Sen kom vi på att frisk luft kan vara bra så då gick vi till Sunes födelsedagsfest och tittade på. Sen gick vi hem och tittade på vänner igen!

  Såhär ser det ut dagen efter...

Nu är det som sagt lördag. Snart är det dags att bygga på min blåmärkessamling med två timmars innebandy igen. Känns kul! Ikväll ska vi gyckla på finsittning (inför en massa folk) och jag är lite, lite nervös. Snälla låt de upskatta skumma piller=)

nu ska jag äta frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0