På ingående...

...är tentan. Den kryper på, man märker den inte och helt plötsligt är den där. Det är ungefär då man upptäcker att man lagt ner ca 30 timmar totalt på en 200 timmars kurs...hej och hå. Om jag klarar denna då ska jag göra nåt riktigt sjukt. Typ åka kundvagn ner för märkesbacken iförd endast makaroner och ost eller nåt.

Ni får ju gärna komma med förslag...vinnaren får ett fint pris (videodokumentation eller nåt)

Så nu ska jag sova, eller krypa ner under täcket iaf, och läsa lite tentasvar så här i sista sekunden. Sen ska jag drömma om klocken ett imorgon! För ryktet säger att man inte behöver plugga för att få vara med på kvällen...

Jag har förresten städat idag igen...måste ju sluta med det snart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0