Hårspray!

Tänk vad jobbigt det kan bli med hårspray alltså. Inte kul alls... Det "berömda" uttrycket; ibland ska man vara tyst... och ibland ska man vara tyst är numera överfört till även ibland ska man hålla sig borta...och ibland ska man hålla sig borta. Trist att vissa inte fattat, eller i västa fall, inte hört det. En ny sida av mig fick jag i alla fall reda på, jag blir sällan generad, men tycker uppenbarligen inte om att bli överraskad med vissa saker, nepp I  don't like it at all! Jaja, det är som det är. Bara å bryta ihop och gå vidare...jag fick ju i alla fall hårspray.

Nu ska jag snart iväg på styrelsemöte, ett led i härvan jag tidigare nämnt... Känns både och, men vill bara bli av med det! Så ta tJuren vid hornen och pallra dig dit. Förresten...tänk alltid på vilka som är med på maillistor ni drar iväg. kan vara en bra idé!

I hope you know that this have nothing to do with you.
It's personal. Myself and I, we've got som straightenin' out to do.
And I'm gonna miss you know like a child misses the blanket
but I've got to get a move on with my life...
                                                                                     (Big girls don't cry)
Kan den vara skriven för mig...ja vet inte!

Nepp, hem och sälja öl till Hanna.


Kommentarer
Postat av: Mary

Vad är det som händer hos dig egentligen? Först bilkrascher, sen massa jobbigt tjafs och nu nått genant??? Kan inte annat än bli nyfiken på vad som händer hos dig du!? Hmmm...

2007-09-12 @ 17:23:15
URL: http://princesssmary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0