Ballerinaskor

Nepp, det var inte jag som tappade bort mina ballerinaskor...lovar!!

Sorry, jag glömde att skriva om monte cristo i förra inlägget... Jag vill se filmen greven av monte cristo, har köpt den och allt. men varje gång jag föreslår att vi ska se den så slutar vi med att vi helt enkelt inte ser den. Tänkte klaga på det, men glömde visst bort det!

Igår var jag hemma hos en bekant. Det var riktigt trevligt. Det blev ingen film dock...delvis för att jag glömde den. Dumt. Fast det gick bra ändå!

Idag cyklade jag hem med 32000 i väskan, det var helt sjukt. Fatta vad blind man blir...man fattar inte hur mycket pengar det är. Tänk om det hade stått på kontoutdraget...då hade man ju varit lyrisk. Hur som, till alla där uta som nu funderar på att råna mig. Jag har inte kvar pengarna=)

Imorn ska jag pugga sista dagen innan tentan, så skönt när den är över. På kvällen blir det tjejkväll med tacos och disskusion...om tentan (om vi är duktiga) men mer antagligen blir det disskusion om typ "bekanta".

I like...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0