Promenera mera

Efter en "hård" dags pluggande beslutade jag att sk(r)ämma bort min kropp lite. Så jag och Julia tog en promenad runt, eller vid är nog mer rätt, ån...finfint. Ända bort till slussarna, som till vår besvikelse inte hette nåt roligt alls...  Inte för att del spelar nån roll...men jag trodde ändå att de hade ett kul namn. När jag kom hem var inte Cmilla och Silje hemma, trots cyklarnas påträngande närvaro. De var ute på IKEA och skulle till Maxi, så jag bestämde mig (av en anledning som följer längre ner) att jag cyklar ut och ansluter vid maten. Men de hade ju inga cyklar så nu har jag gått hem också....så nu måste jag ägna mig åt min harsyssla i livet, stretching (kan inte ens stava till det är jag rädd)

Anledningen till Tornbybesöket: Imorn är det dags för "fredagsfika" igen, rätt dag denna gång, men imorn är det scandic-frukost på tavlan istället för de sedvanliga muffinserna eller nåt. Ska bli riktigt fint, så om jag kuggar tentan kan det inte spela så stor roll...dagen kommer bli bra ändå! Kvart i nio kommer en bunt vrålhungriga flickor infinna sig i foajén på city, ifall nån skum typ därute skulle vara intresserad av att dokumentera kalaset. Men det viktiga med detta var att Julia och jag kom fram till att den veckotillåtna onyttigheten kommer försvinna imorn, i och med att frukost är mat, och mat får man äta onyttigt...(ni fattar ;P) Detta gick ju inte, varför jag nu glatt smaskar i mig min godispåse jag innhandlade på Maxi, prisa extrapris på lösgodis! Denna hotellfrukost kan vara det bästa som nånsin hänt mig, typ!

Imorn kommer Sara till stan igen också, på lördag ansluter Gunnar, Kristofer och Brodin! Najs...ska bli kul å se er. Det blir lite fullt här bara..så jag får nog inte plats. Så jag får fråga snällt om jag får sova nån annanstans...cmilla har ju en extrasäng, om inte tobbe däckar där efter kravallen... Var är Tobbe förresten?!? Borde inte ölen vara slut nu?!? Du skulle ju komma och köpa mer, behöver nån att skratta åt =)

Jag har köpt tortellini också, det ska jag mumsa på nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0