Plugg och hunger

Sitter i skolan och pluggar... det går sådär måste jag säga. Inte en av de roligaste uppgifter jag nånsin gjort. Tacka vettja femman när vi låg på gympasalsolvet (tackar fröken Åsa för det, men varför?!?) och gjorde kollage om häxor. Skriva av böcker fick man göra på den tiden också=)

Nepp, Maja...jag har ju inte det. Det är helt sjukt, men jag har aldrig missat nåt i skolan. Jag är pinsam jag vet, men jag fick restuppgifter en gång...av pappa!

På lördag kommer Sara...det ska bli jättekul! Umgås lite med Mariah också. Ser ju typ dom som inte bor i samma stad oftare än henne...illa!

Nu ska jag åka hem. Ska på barnkalas ett för veckan ikväll...ska nog åka förbi ICA och köpa nappflaska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0