min lediga dag

Den nya kursen börjar inte förrän imorn, så jag är ledig idag, eller inte! Fick lov å dela ut tröjor i c-huset med styrelsen och sen slog jag upp min återfunna kalender (på gott och ont visade det sig) och såg att jag har ff-möte kl 17. Inte ett dugg sugen över huvud taget. Vi ska diskutera bilder på facebook, vilket iof kanske kan vara bra=) Apropå det, Hasse la upp en film från helgen när jag testar en TV-shop-produkt på ett nytt sätt. Var länge sen jag skrattade så mycket!!

Min nya byrå är bedårande!! Så idag ska jag damsuga och moppa också, allt för att ge den ett varmt välkomnande.

Hoppas tentan går bra förresten maja, du verkar ha lite ångest =) Men det är najs efteråt, speciellt om du har tillgång till tv-shopsprylar!!


Kommentarer
Postat av: Maja

jag har både ångest och inte ångest. Men vi har bestämt att dricka öl efteråt nu så nu vill jag enbart ha den avklarad så jag slipper tänka på skiten. Jag hoppas och tror det kan gå vägen. Annars är det som det är... what to do liksom? Puss!

2007-10-29 @ 17:43:35
URL: http://majasofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0