Lycka

Jag har klarat tentan...jag har klarat tentan. Jag är så lycklig!

tränat har jag gjort, två dagar i rad nu också, ofantligt vad duktig jag har gått och blivit... Men jag kommer då inte kunna gå imorgon, tack vare vår härliga militärledare på gymmet... Ropen skalla, militärer åt alla!

Så var det det här med mat, det måste ju finnas mer än fyra maträtter i världen som en sån som jag kan laga. Tror jag ska bli stammis på alla matbjudningar i alla affärer och sno recepten.

JAG KLARADE TENTAN!!!

Kommentarer
Postat av: Maja

Har du misslyckats med en tenta någon gång??! =)

2007-10-09 @ 22:41:50
Postat av: Mary

Va det omtentan eller den riktiga tentan du klarade? GRATTIS anyway... =) På lördag ska vi ha trevligt! =))Puss

2007-10-10 @ 10:09:44
URL: http://princesssmary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0