kvinnligheten en törn..

Hanna gav min kvinnlighet en törn i fredags. Hon avslöjade att den pennan jag använt som kajalpenna visade sig vara en ögonbrynspenna. Och det är jag som har köpt den...vad är jag för flicka egentligen, nollkoll. Gjorde dock comeback genom vårt mycket uppskattade framträdande på herrmiddagarna. Tekniken med att få av overallen funkade också, skönt! Sen sänkte jag kvinnligheten igen genom att smaka lite whiskey, men det får vara som det är...

Gjorde ju tentan i fredags, gick inte alls speciellt bra... men vi får se hur det går, tänker inte säga nånting, har ju ändå aldrig rätt!

Jag köpte en byrå i lördagsmorse också, äntligen! Så nu är jag mitt uppe i en stor göra on hela mitt förvaringssystem i lägenheten, och det behövdes...tro mig! I typ två veckor har jag bara slängt in kläderna i garderoben, utan varken vikning eller system typ. KAOS skulle man kunna kalla det! Men nu börjar det ta sig och framöver kanske jag kan hitta det jag letar efter...vore kul! Dock har jag för lite kläder märkte jag, och för lite pengar = dålig kombination det där!

Sara, Kristofer, Gunnar och Brodin var i stan igår och idag. Kul med lite näsmål ibland =) Sen var det kravall igår också, lika kul som alltid! En bra dag idag också, seghet hos Hansesium är alltid uppskattat! Och en bra dag börjar alltid med en bra morgon, kom ihåg det =P

Tillbka till målarburkarna, penslaran, cykeltrampan, cykeldynamon, handdukarna, adventsljusstaken, pilatesbollspumpen och alla andra trevliga grejer jag hittat i mina "förvaringsutrymmen"...

By the way, jag tog på mig en klänning idag, för säkerhets skull!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0