konsten att lägga sig i tid

Idag ska jag lägga mig i tid, när nu det är, men jag tror det är snart. Jag har försökt typ en vecka nu, men det verkar inte gå. Dyker alltid upp (bokstavligt) något roligare än att gå å lägga sig.

En sak jag glömt: Barcelona
Jag ska till Barcelona. 18 november lyfter ett galet tjejgäng från Sveriga och landar där nere i söder. Ska bli så kul. Ska ta så mycket kort. Ska äta Tapas på riktigt, I like it.
Så Carro, skit i franskan, vem bryr sig. Det där du skulle göra ist kan du göra nästa år, vi komemr garanterat (nästan) inte åka nästa år. 1+1=2 vettu=)

Jag har äntligen fått titta på Greven av Monte Cristo nu ikväll också. En film helt i Johannas smak, så nu mår jag bra. Så en kväll med rätt snygga grevar och raggmunk går mot sitt slut, så nu ska jag nog sova..lite msn-nördning först bara.

Puss på alla som orkar läsa min svammel på dagarna

Kommentarer
Postat av: jonnah

jag orkar johanna, är en trogen läsare, som för det mesta smyger=)

2007-10-16 @ 15:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0