fotboll

Det är fotboll ikväll, missade ju helt förra matchen pga mys med Mariah och Sara så nu är jag laddad. Det stundar tjejfotbollskväll hos Johanna...ska hålla mig borta från rödtjutet bara. Hoppas det går, vill att det ska gå!!

Sen har jag köpt ett par nya byxor, gjorde det inför Lagens Änglar (fick ju lov att vara svart, och de svarta byxor jag hade fick min rumpa att se ut som den tillhörda farmor Astrid eller nåt i den stilen...mycket sexigt). Så jag gjorde ett kap på HM, riktigt snyggt sitter dom. Ett problem; de har hög midja. Kroppen kan inte vara byggd för detta, för nu har jag haft de en hel dag och mina inre organ mår faktiskt inte bra. Tror levern och njurarna (typ de enda delarna jag vet i den regionen) håller på å smälta ihop eller nåt. Lider med de där flickorna förr i tiden som hade superkorsetter på sig. För jag har ont. Men man får bra hållning, man kan ju inte böja sig..hehe.

Jobbat med en svår uppgift idag också, men det gick mycket bättre än väntat, så skönt!

Okej, Mariah...vilken tur...då är det träningen det är fel på! Ha, Gunde och alla hurtiga människor, jag visste det. Har fortfarande ont i ryggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0