damage controll

Har precis haft en koll i kylskåp/frys/skafferi om hur situationen ser ut efter min helt klart tvivelaktiga handling igår...ser inte alltför ljust ut. Är kidneybönor och pesto en bra blandning? Går (överhuvud taget) pestokyckling och kokt potatis att äta tillsammans?

Till de goda nyhetern hör att min frys numera är organiserad =) Och att jag hittade en lussebulle. Även ett mycket skumt köttstycke upphittades, som jag är helt säker på att jag inte fryst in. Hittade även: två paket hackad spenat, båda öppnade och använda ungefär en gång var, Smart... , fruktkompott från mormor...vad använder man det till?!?!? och en massa mer. Hur kan en frys vara så full av mat man inte kan tillaga? Och kan man så vill man inte.

Jag hur som hungrig och vet inte vad jag ska fixa. Skadan skedd av gårdagens handlig visade sig vara enorm...pastan är slut. Vad ska man äta då? Det blir nog pestokycklig och potatis, eller kidneybönor och pesto (eller pestopotatis...hmmm)...kanske blandat med lite tortillas. Mums?!?

Kommentarer
Postat av: Mary

Couscous blandat med pesto är skitgott till kyckling. Så nu håller jag tummarna för att du har couscous hemma! =) Puss

2007-10-22 @ 17:43:23
URL: http://princesssmary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0