bomb

Hmm, det är ingen kul känsla, den känns som om en explosion precis skedde några meter bort och jag blir påhoppad av tryckvågen. Lika plötsligt vällde känslorna bara in. Jag längtar hem! Eller hem och hem, detta är ju hem det med, jag längtar efter dalarna efter min familj, efter hockey, efter alla de som betyder så mycket för mig där hemma! Det var mest det jag ville säga. Jag vet dock inte när jag kan åka hem... Det kostar mer med en tur och retur-tågbiljett hem än vad tur och retur kostar till Barcdelona, dumt! Så jag vet ju inte om jag kommer hem innan jul...BLÄ!!! en hel höst utan dalarna, vad är det förkonstigt, tycker jag inte om.


image26

Varför finns inte detta i Lkpg???

Och på verandan sjunger vindspelen din sång
och tomma fönster står och slår nu natten låg
och gamla minnen är som flagorna som flyr
mot en himmel av järn och gift och bly

Som en Romeo i jeans på din balkong
jag är skuggan i din skärmdörr än en gång
och din klänning är som trasor i min hand
och jag lämnar inga fotspår ens i sand

Kommentarer
Postat av: Mary

Undrar samma sak... Varför finns inget så fint i lkpg?! Fast det kanske e lite tur för annars vore ju inte hemma, hemma så speciellt! =) Åker inte heller hem nått mer förns till jul. Bläää... Puss

2007-11-05 @ 13:00:45
URL: http://princesssmary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0